Kungstensgatan 22 | 113 57 Stockholm | T: 08-15 60 10 | E: info@camarillo.se

Bokning / Villkor

Våra bokningsvillkor I priset ingår:

  • 

Vald meny.
  • All porslin, vinglas, vattenglas, bestick, ljus och ljusstakar.
  • Bar utrustad med kylskåp och glas.
  • Garderob.
  • Städning.
  • Lokalen tar upp till 120 sittande alt 180 mingel gäster.

Tillkommer:
– Lokalhyra  9.000 :-  18:00 – 01:00. Musikstopp 00.30.
(tillgång till lokalen för utsmyckn. från 16.00)
– Serveringspersonal  250 :-/st per timme.
– Beräknat antal personal 
är 2 st upp till upp till 60 gäster, 3 st upp till 90 gäster. Personal beräknas 1/2      timme före och 1/2 efter festens avslut.
– Vid samtliga arragemang på Camarillo festvåning måste minst 1 st entrévärd bokas.

  • Förlängd hyra: Före 18:00 och efter 01:00 debiteras extra hyra.
  • Åldersgräns 23 år för hyrestagare .

Boka Lokal Fixa allt själv
– 
Upp till 80 personer, vid fler än 80 begär offert. Pris. sönd-torsd fr 9.000:-, fred fr 13.000:-, lörd fr 15.000:-
Vid bokning endast lokal ingår:

  • Lokalhyra 18:00 – 01:00. (tillgång till lokalen för utsmyckn. o.dyl från 16.00)
  • Bord och stolar.
  • All porslin, vinglas, vattenglas, bestick och ljusstakar.
  • Städning.
  • En personal för hjälp med tekniska frågor.
  • Vid samtliga arragemang på Camarillo festvåning måste minst 1 personal samt 1 st entrévärd bokas.
  • Vid hyr endast lokal ingår ej restaurangköket.

    Tillkommer:
  • Förlängd hyra: Före 18:00 och efter 01:00 debiteras extra hyra.
  • Minst 1 personal samt 1 entrévärd.
  • Sophanteringskostnad 400 :- (gäller ej tomglas samt burkar).
  • Ljud och ljusanläggning  Pris från 2.000 :-.
  • Discjockey 4 timmar  pris från 2.500 :-.
  • Vid fakturering tillkommer moms, i samarbete med Brillo Event org.nr. 6102142657